Get This Wan Hazel Facebook Wan Hazel Profile

Thursday, August 4, 2011

Sedih akn kejadian ary ni,...

Huhh..aku sebenaqnya mls nak cita kat ampa..tapi aku tetap nak cita kat ampa..haha..dlm kelas aku niyh..semua aku meluat..ish..x bek tau meluat2...haha....wat camna...dh depa berperangai teruk sampai org tak larat nak lyn kerenah mereka..cuma org tertentu saja yg aku x meluat...haha...ada dua org budak pompuan nikyh..aku meluat sangat...sampai aku tatau gak penyakit pa depa niyh..nama depa NAJIHAH n RSYIDAH...ish...mmg kalau ampa tau perangai depa niyh..dh la gedik..galak...Najihah tu kureng sikit...Rasyidah @ mek dah...dya selalu over menggedik...satu kelas meluat dya..sampai cikgu2 geram kat dya..gedik...ish...ampa tau dk muka dya cenggena...haha..muka mcm org utan..tapi..org utan comey gi...jap..nak korek dari google gambar dya..memang terkenal dgn mukanya..
ish..minx2lah pose aku x batal..mcm mana la nak batall..dya dok menggedik sampai org yg mulut pendiam niyh..rasa mcm nak cepuk kepala dya..sampai org terbukak mulut..naseb ja tu...hg buat gedik..pastu org mengata hg..hg tak dosa..aku plak dosa...aku mmg tak leyh sabaq ngan perangai..aku rasa mcm nak bunuh hg..pastu hantaq hg kat lori tong sampah tu..ataupun jual hg kat hindu keling...aman sikit dunia aku..hg ingat muka ang tu cantek sangat...muka org utan tu cantek gi..lagi comey...huh...mmg menguji kecabaran betull..cepuk kang...
Fikir dulu sebelum 'BER'komen...:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...