Get This Wan Hazel Facebook Wan Hazel Profile

Tuesday, October 11, 2011

WeEeE~WeEeE~

Assalamualaikum....chek risau la lama x update blog..ADAKAH ANDA BOSAN TANPA AKU?hahaha....memang baru2 niyh aku boooooooooooooo.........sannnnnnnnnn....hhuhu..tolong la aku...bagi cara2 untuk menghilangkan bosan...boleh?mmesty boleh punya kan..NO HAL!ahakz...nak tulis banyak..takot ampa bosan..nak tulis  sikit takot ampaaaaaaaaa.......bosan....hahhaha....tapi..pilihan aku adalah tulis banyak...sebb nanty ampa bca takkan abis...eyni aku ada cerita HOT...tapi tak berapa hot sgt..tapi hot jugak la...(apa punya ayt tuh...harap2 ampa faham la noh....)

Cerita Hot tu tentang aku ngan kawan aku...aku bengang laaaaaa....mmg bengang.....agak2 korang la kan..aku niyh gemok takk...tapi masalahnya...kenapa aku boleh pakai seluaq Skinny?sedangkan org gemuk tak leh pakai...aku mmg bengang...huhuhuhu..tak tiyak aku dibuatnya....ada sorang budak pompuan tu...dh la pompuan..samseng plak tu...serupa cam laki..x padan tulis dalam surat bernak pompuan....aku BeNgGgGg! sekali...bengONG kot...dia boleh kata kat aku ANAK GAJAH..waduh2..agak2 korang..dia mesty tatau beza gajah ngan manusia....huh...

p/s:Kalo korang panggil aku anak gajah...Aku reda..tapi lebih baik korang panggil aku Muaz...aku takkan marah...kalo korang panggil aku anak gajah....mmg aku reda...tapi aku akn ketuk kepala korang kalo aku jumpak korang....you don't believe me?you try me,I do or not!sekian saja P/S saya...ahakz!
Fikir dulu sebelum 'BER'komen...:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...