Get This Wan Hazel Facebook Wan Hazel Profile

Wednesday, November 2, 2011

Aku pergi Auckland,New Zealand...

Hari tu aku baru bangun tido...pastu ayah aku panggil..."Muaz,kita nak pergi New Zealand niyh.Cepat Bersiap..dh lambat niyh."aku punya la pelik...sebb kenapa ayh aku tak bagitahu awal2 yg nak pegi new zealand eyni..aku terkejut..pastu aku mandi cepat..pastu packing...lepas packing kami pon bertolak...kami pergi ker Airport...PASTU KAMI NEK aeroplane..best...aku nampak awan...cantik..setelah berapa jam berlalu..aku pon..pastu..aku terkinja2 sebb time tu musim salji...aku pon sempat main salji tuu...pastu kami pergi auckland..banyak tempat yg menarik....kami pi banyak tempat..aku dah tak ingat apa nama tempat tu...apabila kami nak makan malam kat satu restoran tuu...tetiba bunyi mcm niyh...GEDEBUK!tgk2 aku dah ada kat atas lantai...kepala aku berbenjol nampaknya..rupa2nya..aku bermimpi...harap2 semua tu jadi kenyataan....hmmm..bestnyer kalo dpt pegi NEW ZEALAND....
Fikir dulu sebelum 'BER'komen...:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...